הדרכת מגשרים (בגישור לגירושין) (Supervision)

אני מלמדת גישור כבר כמעט 15 שנים, וכמעט כל קורס מסתיים בשאלה, אבל איך מתחילים? מה, אנחנו אמורים עכשיו לגשר ל ב ד ? ???

רובנו זקוקים לדו שיח מאתגר לצורך התמחות והתפתחות מקצועית, וזה נכון לכל מקצוע. יש מקצועות בהם התגבשו כללים על פי חוק (כמו משפטים ורפואה), ובאחרים, כגון במקצועות הטיפוליים, מקובלים זה מכבר נוהלים מסודרים, ומסגרות להכשרה אישית מתקדמת, כל תחום לפי צרכיו הייחודיים.

במקצוע הגישור, בשל גילו הצעיר, עדיין לא התגבשו נוהלי הדרכה אישית (מעבר למסלולי ההתמחות המוכרים – "הפרקטיקום" אשר אינם אישיים, אלא קבוצתיים, ובמהותם דומים יותר להכשרה מתקדמת מאשר להדרכה אישית).

מספר הפניות הגדול בסיום כל קורס גישור בו אני מדריכה, מעיד על צורך ברור במדריך אישי, בין אם לצורך התייעצות והכוונה במהלך הגישור, ובין אם כמגשר שני, הנוכח במהלך פגישות הגישור ומתערב רק בעת הצורך.

הדרכתי בעשרות קורסי גישור לגירושין, וניהלתי מאות רבות של תרגילי גישור (סימולציות) (שלא לדבר על 15 שנות העבודה שלי בגישור לגירושין). הניסיון המצטבר שלי עשוי לעזור למגשרים בתחילת דרכם במקצוע להעמיק את הבנתם בעבודה המעשית, ולהחיש את קצב ההתקדמות המקצועית שלהם.

אני מציעה 2 מסלולי הדרכה אישית:

1. ייעוץ והכוונה בתיקי גישור, בפגישות אישיות עם המגשר – המתמחה בלבד (לצורך הערכה והכוונה בניהול תיקי גישור ספציפיים).
מסלול זה מתומחר לפי שעות עבודה בפועל, ומספר הפגישות עם המדריך נקבע לפי צרכיו של המתמחה, במועדים מתואמים לפי צרכיו. עלות שעת הדרכה הינה 500 ₪ בצירוף מע"מ.

2. השתתפות פעילה בפגישות הגישור כמגשר שני, כאשר המגשר – המתמחה מוביל את ההליך, ומקבל משוב מייד לאחר סיום הפגישה עם הצדדים.
במסלול זה מנוהל ההליך כולו על ידי שני מגשרים, המתמחה והמדריך, המתחייבים שניהם להשתתף בכל פגישות הגישור, עד סיום ההליך. התשלום עבור שעת גישור, המשולם על ידי הצדדים, בסך של 800 ₪ בצירוף מע"מ, מחולק בין המדריך (70%) למתמחה (30%).

לבדיקת התאמה אישית – נא צרו קשר

שתפו: